Per tal d'ajudar i facilitar els tràmits d'informació i reclamació als diferents serveis relacionats amb les persones i habitatges afectats pel l'incendi del passat 17 de juliol, l'Ajuntament va arribar a un acord amb el Consell Comarcal del Bages pel que traslladaria un dia a la setmana aquesta oficina de consum, que habitualment es troba a la seu de Manresa, al nostre municipi. L'OCIC ens comunica que ja ha finalitzat aquest període d'atenció permanent al municipi, tot i que continuarà donant aquest assessorament des de la seva seu al Consell Comarcal del Bages a Manresa.
A partir d’ara i fins el 31 de desembre els afectats del nostre municipi podran demanar que se'ls atengui presencialment aquí al nostre poble concertant prèviament una hora de visita o anant a l'oficina a Manresa o bé trucant per resoldre qualsevol dubte o realitzar qualsevol consulta. A partir de llavors podran adreçar-se a les vies ordinàries d’atenció als consumidors de l’Oficina Comarcal d’Informació al Consumidor del Bages, situada a l’edifici del Consell Comarcal del Bages ja que és possible que tinguin encara alguna problemàtica de consum relacionada amb els incendis, al voltant de la reconstrucció dels habitatges o dels béns afectats.
Recomanem demanar cita prèvia per tal d'evitar possibles esperes.
D'altra banda, a l'enllaç del costat i trobareu l'accés directe a presentar la vostra reclamació directament de forma no presencial sempre que disposeu de certificat electrònic.