Cap a les 12 del migdia d’avui dimecres 20 de juliol s’ha celebrat una reunió amb diferents administracions per tal d’informar a l’ajuntament sobre les ajudes que podrán sol•licitar els afectats per l’incendi del passat diumenge 17 de juliol.
Han intervingut:ç
A la reunió s’ha fet una visió general de les ajudes del Govern d’Espanya per a situacions catastròfiques i emergències on ens han explicat quin és el procediment a seguir en cas de catàstrofe després de situacions com la que ens ha afectat.
Des de la Generalitat de Catalunya s’ha parlat també de quines són les condicions i necessitats per demanar ajuts extraordinaris per aquest tipus de situacions. Finalment han intervintut els diferents representants municipals que han volgut deixar palès les diferents relaitats de cada municipi i també les diferents afectacions que ha patit cadascun d’ells.
Agraïm el recolzament mostrat per les diferents administracions per tal de treballar conjuntament amb el nostre ajuntament en la recerca de solucions per restablir la normalitat dels veïns i veïnes de la zona afectada.