Per tal d'ajudar i facilitar els tràmits d'informació i reclamació als diferents serveis relacionats amb les persones i habitatges afectats pel l'incendi del passat 17 de juliol, l'Ajuntament va arribar a un acord amb el Consell Comarcal del Bages pel que traslladaria un dia a la setmana aquesta oficina de consum, que habitualment es troba a la seu de Manresa, al nostre poble per evitar desplaçaments als i les afectades i, sobretot per acompanyar-los i informar-los dels seus drets com a consumidors.
L'OCIC estarà tots els dimarts, de 9 a 14 hores, als baixos de la Casa de la Cultura, carrer Mestre Saura, 5-B.
Disposarà de dues persones que podran atendre als i les afectats/ades pel foc en la tramitació de reclamacions d'aquells serveis dels que estan disconformes. També els assessoraran sobre com procedir en els diferents tràmits que hagin de realitzar i que són competència de consum.
Al fulletó adjunt hi trobareu una relació de la finalitat d'aquesta oficina i també quins són els tràmits més habituals que podreu realitzar.
Recomanem demanar cita prèvia per tal d'evitar possibles esperes.
D'altra banda, a l'enllaç del costat i trobareu l'accés directe a presentar la vostra reclamació directament de forma no presencial sempre que disposeu de certificat electrònic.