Servei gratuït de suport a la ciutadania en la tramitació electrònica

Dijous, 4 de juny de 2020

Les autoritats estan adoptant mesures de tot ordre de suport a les famílies, les empreses i els/les autònoms/es adreçades a minimitzar l’impacte social i econòmic derivats de l’estat d’alarma per COVID19.

Per poder beneficiar-se de totes aquestes mesures els/les ciutadans/es, empresaris/àries i autònoms/es, necessiten fer tràmits i requereixen de documentació que han de facilitar diferents administracions.

La situació de confinament parcial i la necessitat de mantenir les mesures de distància social i de reduir, en la mesura del possible, la mobilitat recomanen la realització de tràmits de forma telemàtica.

La realització de tràmits de forma telemàtica amb l’administració però, exigeix de coneixements, sistemes d’autenticació i habilitats que molts ciutadans i ciutadanes no tenen assolits. Donar suport als vilomarencs i vilomarenques (particulars, empreses, entitats,...) en aquesta relació telemàtica és l’objectiu d’aquest servei que Diputació de Barcelona activa temporalment amb caràcter extraordinari.

Telèfon i correu electrònic del servei d'atenció i suport a la tramitació electrònica

Per utilitzar aquest servei s'haurà de trucar al telèfon:

934.020.606

o enviar un correu electrònic a:

tramits@diba.cat

Horari:

Es tracta d’un servei extraordinari que es presta del 8 de juny al 24 de juliol.

  • del 8 de juny al 17 de juliol de 9 a 18 h 
  • del 20 al 24 de juliol de 9 a 14 h 

Avantatges

  • Es tracta d’un servei totalment GRATUÏT.
  • Es presta com a suport municipal de proximitat.
  • Afavoreix la distància social i la reducció de la mobilitat.
  • Presta atenció personalitzada i especialitzada en relació a factures, notificacions, instàncies i sol·licituds electròniques.
  • Ofereix suport per sol·licitar electrònicament documents/tràmits municipals necessaris per a la gestió d’ajuts econòmics i socials. 

Quin tipus de consultes resol el servei de suport?

Totes aquelles relacionades amb la tramitació electrònica de l’ajuntament:

  • Presentació de sol·licituds.
  • Ús de sistemes d’identificació: alta de l’idCAT Mòbil, certificats digitals (alta de l’IDCAT, petició de certificats de representant de persona jurídica,...)
  • Creació i presentació de factures.
  • Accés a notificacions electròniques.
  • Verificació de documents.
  • Signatura electrònica de documents. 
Darrera actualització: 5.06.2020 | 14:13