Les autoritats estan adoptant mesures de tot ordre de suport a les famílies, les empreses i els/les autònoms/es adreçades a minimitzar l’impacte social i econòmic derivats de l’estat d’alarma per COVID19.
Per poder beneficiar-se de totes aquestes mesures els/les ciutadans/es, empresaris/àries i autònoms/es, necessiten fer tràmits i requereixen de documentació que han de facilitar diferents administracions.
La situació de confinament parcial i la necessitat de mantenir les mesures de distància social i de reduir, en la mesura del possible, la mobilitat recomanen la realització de tràmits de forma telemàtica.
La realització de tràmits de forma telemàtica amb l’administració però, exigeix de coneixements, sistemes d’autenticació i habilitats que molts ciutadans i ciutadanes no tenen assolits. Donar suport als vilomarencs i vilomarenques (particulars, empreses, entitats,...) en aquesta relació telemàtica és l’objectiu d’aquest servei que Diputació de Barcelona activa temporalment amb caràcter extraordinari.
Per utilitzar aquest servei s'haurà de trucar al telèfon:
o enviar un correu electrònic a:
Es tracta d’un servei extraordinari que es presta del 8 de juny al 24 de juliol.
Totes aquelles relacionades amb la tramitació electrònica de l’ajuntament: