Regidories de Govern
L'Ajuntament està dividit en cinc grans àrees de govern que són gestionades per regidors i regidores de l'equip de govern.
Cada àrea inclou diferents regidories que permeten englobar aspectes similars dins una gran àrea de govern per facilitar-ne la transversalitat i gestió de totes les regidories implicades en cada àrea creada.
Seguidament trobareu les àrees que permeten el govern i la gestió de l'Ajuntament:
Serveis Centrals
Documentació, Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC) i governació.
Serveis Municipals
Gestió del cementiri i de l'entorn de Matadards. Supervisió de l'estat, manteniment i neteja dels equipaments municipals.
Serveis Socials
Atenció primària, serveis d'atenció domiciliària i serveis de teleassistència. Promoció de l'habitatge públic.
Turisme
Promoció del patrimoni turístic del municipi.
Urbanisme i Obres
Ordenació del territori, planificació, gestió i disciplina urbanística, llicències d'obres i serveis urbanístics (aigua, clavegueram, electrificació).
Via Pública
Infraestructues viàries, aparcaments, cupació de la via pública, manteniment i gestió de l'espai públic, parcs, jardins i zones verdes. Gestió de la Brigada Municipal.